پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن   

پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن یک تصفیه خانه از پیش ساخته شده است که برای تصفیه 5 تا 1000 متر مکعب فاضلاب در روز مورد استفاده قرار میگیرد. این سیستم با چگالی بالا به کار رفته و باوجود اینکه اجزای داخلی اش از جنس پلاستیک میباشد ولی دوام و ماندگاری بیشتری را داراست که همین امر باعث سبکی وزن و در نتیجه امکان نصب و راه اندازی اش سریع میباشد. بره برداری و نگهداری پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتلین هزینه ی کمی را شامل میشود که این مهم ترین مزیتش میباشد.

برخی از مزایای پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتلین به شرح زیر میباشد:پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن

- بالاترین میزان تصفیه

- بدون مشکلات انتشار بو

- بدون نیاز به بتن و مصالح بنایی

- قابلیت جابجایی و انتقال

- فضای کم اشغالی

- نیاز به تعمیرات کمتر دارد از آن جایی که فاضلاب بدلیل تولید گاز خوردنده منجر به ایجاد هزینه مجدد برای تعویض قطعات و اجزای فلزی میشود اما چون اجزای داخلی این پکیج فاضلاب از جنس پلاستیک با دوام است زنگ نمیزد و باعث جلوگیری از خراب شدن پکیج تصفیه فاضلاب میشود و نیازی به تعمیر دوباره ندارد در نتیجه باعث میشود از هزینه تعمیرات و نگه داری اش کاسته شود. این سیستم در مقایسه با تصفیه خانه های بتنی و پکیج فلزی تصفیه فاضلاب، بسیار سبک تر ، مقاوم تر ، همچنین دارای طول عمر بیشتر و بهره برداری آسانتر میباشد.

- این سیستم به شکل لوله ای و دیواره های کناری شیبدار میباشد و این کار شستشو این پکیج را بسیار راحت کرده است. تمیز کردن این سیستم با استفاده از یک شیلنگ آب برای شستن مواد جامد و یک کامیون لجن کش به منظو پمپ کردن این مواد میباشد. و به دلیل پیکر بندی لوله ای شکل ناحیه مرده یا مشکل سازی ندارد.

- در این سیستم به علت محیط دایره ای شکلش اختلاط کامل فاضلاب بوسیله دیفیوزرها به خوبی انجام میشود بنابراین اکسیژن کافی به میکرو ارگانیسمها میرسو و باعث افزایش راندمان خواهد شد.

- چون این پکیج بر خلاف بقیه پکیج ها در زیر زمین قرار میگیرد بنابراین هوای تامین شده توسط بلوتر ها نیاز به فشار کمتری دارد پس مصرف انرژی ب مراتب کمتر خواهد شد.

- پلی اتیلن در برابر گرما ، زنگ زدگی ، خوردگی ، فشار و همچنین مواد شیمیایی مقاومت بسیار بالایی دارد پس طول عمر تصفیه خانه نیز بیشتر میشود.